قالیباف: رژیم صهیونیستی برای نظم و عدالت منطقه تهدید است
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

قالیباف: رژیم صهیونیستی برای نظم و عدالت منطقه تهدید است

شهردار تهران در کنگره UCLG رژیم صهیونیستی را مانع ایجاد نظم و عدالت در منطقه دانست و گفت: گذشته و آینده جهان در منطقه غرب آسیا و خاورمیانه شکل می گیرد.
به گزارش شنیده ها به نقل از مهر :  محمدباقر قالیباف شهردار تهران در کنگره سازمان شهرهای متحد و حکومت های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه با بیان اینکه گستره جغرافیایی که در بر گیرنده این سازمان است دارای ویژگیهای منحصر به فردی است گفت: این منطقه میراث تمدن بشر را در خود جای داده و ادیان الهی در آن ظهور پیدا کرده اند و از جمله کانون های بروز شهرنشینی در جهان است که این امر سرمایه ای سرشار برای شهروندان آن محسوب می شود.
وی ادامه داد: منطقه ما ظرفیت بالقوه تعالی به واسطه منابع طبیعی و انرژی خود دارد و می تواند محرک اقتصاد جهانی شود.
شهردار تهران با تاکید بر جایگاه حساس منطقه در ثبات امنیت جهانی گفت: این جایگاه مهم در منطقه ما را در معرض چالش های گوناگونی قرار می دهد و می توان گفت گذشته جهان در این منطقه شکل گرفته و آینده آن هم در این گستره شکل می گیرد و در آینده جهان نقش تعیین کننده ای دارد.
قالیباف با بیان اینکه باید الگوهای پیشرفتی را که با منجر به عدالت و عدالتی را که منجر به کرامت انسان ها شود دنبال کنیم، گفت: این الگو در دو سطح محلی و منطقه ای امکان بروز و ظهور دارد و شهرداری ها بازیگران اصلی نیل به پیشرفت و انسجام اجتماعی و مشارکت های فراگیر هستند.
وی شهرداری ها را واسطه میان انتظارات مردم و دولت دانست و گفت: این نقش شهرداری ها را با مسئولیت های عظیمی روبرو می سازد.
شهردار تهران UCLG را فرصتی برای تبادل نظر و بهره برداری از تجربیات شهرهای عضو دانست و گفت: ظرفیت ها و تلاش های حکومت های محلی امکان تحقق عدالت و نظم فراگیر را برای همه فراهم می کند اما عوامل ناخواسته ای مانند رژیم صهیونیستی مانع نظم سازنده در منطقه هستند.
وی تاکید کرد: مساله ذهنی بسیاری از شهروندان متوجه تهدیداتی است که از این ناحیه متوجه امنیت و عدالت منطقه است و با وجود تلاش های محلی مواجهه با این چالش ها مانع از نظر سازنده ای که می تواند در منطقه ایجاد شود می شود.
قالیباف با اشاره به ایده شبکه جهانی شدن جهان و پیشرفت الگوی توسعه شهرها بر اساس عدالت که در سایر مجامع بین المللی از سوی وی مطرح شده بود گفت: در جهان جدید پیشرفت به صورت منفرد در محیط های شهری محقق نمی شود و باید ایده شبکه ای شدن در مقیاس های محلی و منطقه ای و جهانی شکل بگیرد.

منبع : شنیده ها - shenideha.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 128
بازدید هفته : 207
بازدید ماه : 204
بازدید کل : 55832
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1